Sivut

tiistai 21. marraskuuta 2017

Mökkielämää

Vuosi sitten valmistui mökkimme ja sen myötä on opeteltu Viisaan Miehen (isäni) opissa kaikkea, mitä mökeillä kuuluu mihinkin vuodenaikaan tehdä. Kuvia olen näpsinyt sen verran kun olen puuhiltani ehtinyt.
Laiturin pakkasenpuremia
 
Piilo (mökkimme nimi) on nro 19
 Syysvalaistus Piilossa
 Hyvä ruoka, pafremoi mieli
 Joutsenperhe
 Kotiprofessori suorittaa korjausmaalauksen vaatiman teippauksen.
 Murkku kesätöissä, maalasimme kaivon katteen ja autokatoksen - hienot ovatkin.
 Neiti Kuusivee tutkii kaislaveneen kulkua laiturilla
Kotiprofessori valvontatehtävissä :)
 Keräsin kaikki tontin vuorenkilvet pois (äitini luvalla) - jätesäkkejä tuli kaikkiaan 13.
 Kottikärryjä on tarvittu - istutimme mm n 200 neliötä kunttaa.
 Iltavalaistus
 Tämä pöllö huolehtii siitä, että linnut eivät tule terassille
 Sieniä sateella
 Vieraitakin on käynyt
 Turvallisuus ennen muuta, Kotiprofessori on tarkka siitä, että turvavaljaat eivät haittaa kattojen puhdistusoperaatiota.
 Valjaat toki hankittiin ja ne olivat minun turvani, kun olin katolla. Siis minä katolla - kyllä. Ei kuvaa siitä, koska minä kuvaan.
 Näkymä saunalta.
Saunan tunnelmia



 Kaisloja leikattiin laiturin vierustoilta
 Vene telakalla - ja puhtaana

Talvi saa tulla

4 kommenttia:

  1. Onpa ihana Piilopaikka ja tunnelmakuvia sieltä!

    Ja mitäpä sitä tosiaan mitään turvavaljaita, kun voi vaikka laskea katolta mäkeä, jos niikseen tulee :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turvavälineet on meille Kotiprofessorilla ihan aina vaan tiellä...

      Poista
  2. Ihana katsella näitä mökkikuvia, kun itsekin olen ihan mökkihöperö :)

    VastaaPoista